مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

چرا سوریه نه ؟

بسم الله الرحمن الرحیم  

 

موضع ما در مقابل این حرکتهاى مردمى روشن است:  هر جا حرکت اسلامى است، مردمى است، ضد آمریکائى است، ما با این حرکت همراهیم؛ اما اگر در جائى ببینیم با تحریک آمریکائى‌ها، با تحریک صهیونیستها، یک حرکتى به راه افتاده است، با آن حرکت همراهى نمیکنیم. ما با حرکتهاى ضد آمریکائى و ضد صهیونیستى همراهیم. آنجائى که خود آمریکا و خود صهیونیستها وارد میدان میشوند تا یک رژیمى را ساقط کنند، تا یک کشورى را اشغال کنند، آنجا ما نقطه‌ى مقابل حرکت آمریکائى‌ها قرار میگیریم. آمریکا نمیتواند به نفع ملتهاى این منطقه فکرى بکند و کارى بکند؛ هر کارى میکنند و هر کارى تا امروز کردند، بر علیه ملتهاى این منطقه بوده است. این موضع ماست. 

 

 

رهبر (حفظه ا...)حرم امام

تاثیر کارهای ما بر بحرین

 

 به نقل از تریبون:: 

 

 

سه‌شنبه [هفته پیش] رفته بودم نشست «بحران بحرین» (تصاویر) که بسیج دانشجویی شریف با دعوت از دو مبارز بحرینی ترتیب داده بود. واقعا جلسه‌ی مفیدی بود. نکات ناب و شنیدنی‌ای مطرح شد. از این که، زمان انقلاب اسلامی، مردم بحرین در حمایت از خواست مردم و امام خمینی چه کارها کردند، از جزئیات حوادث اخیر بحرین، از مراقبت‌های مبارزان علیه آمریکا، از استراتژی‌ها و انتظارها و …؛ که می‌توان آن را در گزارشی جداگانه منتشر نمود.

نزدیک انتهای پرسش و پاسخ بود که یکی از حاضران در جلسه سوالی از «دکتر الراشد»، یکی از مدعوین جلسه پرسید که ایشان در پاسخ مطالب قابل توجهی بیان کرد. سوال این بود: «از زمان انقلاب‌های منطقه مردم و دانشجویان ایران به طور پیوسته با اقدامات مختلف خود سعی کردند تا از حرکت‌های مردم منطقه و به خصوص بحرین حمایت کنند. آیا این حمایت‌ها به گوش ملت بحرین دانشجویان و جوانانش رسیده است؟ چه اثری داشته است؟»

دکتر الراشد پاسخی گفت با این مضمون: شاید شما تصور کنید که این حرکت‌ها، تجمع‌ها، اعتصاب‌ها، تظاهرات‌ها، بیانیه‌ها و کارهای دیگرتان، فقط به داخل ایران محدود می‌شود. و اصلا اثر خارجی ندارد. ولی نمی‌دانید که چقدر مهم است. کارهای‌تان مایه این صبر و استقامت مردم بحرین است. روحیه می‌دهد برای ادامه کار. واقعا خوشحال می‌شوند مردم وقتی این‌ها را می‌بینند و می‌شنوند. حتی دشمن هم به همین حرکات‌تان خیلی حساس است. عربستان به صورت ریز و دقیق همه کارهای‌تان را رصد می‌کند. خیلی هم می‌ترسد. شاید شما باخبر نشوید از اثر کارهای‌تان. ولی خیلی مهم و امیدبخش است.

از این موارد زیاد است. معمولا ما عادت نداریم تاثیر فعالیت‌های‌مان را ببینیم. به یاد نوشته‌ای از یک وبلاگ بحرینی افتادم: تشکر وبلاگ یک بحرینی از اقدام جوانان ایرانی در استادیوم آزادی

وداع

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب دوباره غمی جان گرفته است

امشب دلم هوای شهیدان گرفته است

تمام شد.....مهمونی ما تمام شده ...........باید رفت باید این ضیافت رو برای جدید تر ها گذاشت و رفت .باید آرزوی یه صبح نمناک ...آرزوی خریدن چندتا شاخه گل ،آرزوی حسادت به حال اسکناسهایی که کسی داشته و تونسته گلهای قشنگ بخره رو بذاری و بری

تموم شد ،دیگه شهدا برات شیرینی نمیارن

این عکس غریبونه مهمونامونه........یاد اومدنتنون بخیر ...یاد همه چیز.