مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

تاثیر کارهای ما بر بحرین

 

 به نقل از تریبون:: 

 

 

سه‌شنبه [هفته پیش] رفته بودم نشست «بحران بحرین» (تصاویر) که بسیج دانشجویی شریف با دعوت از دو مبارز بحرینی ترتیب داده بود. واقعا جلسه‌ی مفیدی بود. نکات ناب و شنیدنی‌ای مطرح شد. از این که، زمان انقلاب اسلامی، مردم بحرین در حمایت از خواست مردم و امام خمینی چه کارها کردند، از جزئیات حوادث اخیر بحرین، از مراقبت‌های مبارزان علیه آمریکا، از استراتژی‌ها و انتظارها و …؛ که می‌توان آن را در گزارشی جداگانه منتشر نمود.

نزدیک انتهای پرسش و پاسخ بود که یکی از حاضران در جلسه سوالی از «دکتر الراشد»، یکی از مدعوین جلسه پرسید که ایشان در پاسخ مطالب قابل توجهی بیان کرد. سوال این بود: «از زمان انقلاب‌های منطقه مردم و دانشجویان ایران به طور پیوسته با اقدامات مختلف خود سعی کردند تا از حرکت‌های مردم منطقه و به خصوص بحرین حمایت کنند. آیا این حمایت‌ها به گوش ملت بحرین دانشجویان و جوانانش رسیده است؟ چه اثری داشته است؟»

دکتر الراشد پاسخی گفت با این مضمون: شاید شما تصور کنید که این حرکت‌ها، تجمع‌ها، اعتصاب‌ها، تظاهرات‌ها، بیانیه‌ها و کارهای دیگرتان، فقط به داخل ایران محدود می‌شود. و اصلا اثر خارجی ندارد. ولی نمی‌دانید که چقدر مهم است. کارهای‌تان مایه این صبر و استقامت مردم بحرین است. روحیه می‌دهد برای ادامه کار. واقعا خوشحال می‌شوند مردم وقتی این‌ها را می‌بینند و می‌شنوند. حتی دشمن هم به همین حرکات‌تان خیلی حساس است. عربستان به صورت ریز و دقیق همه کارهای‌تان را رصد می‌کند. خیلی هم می‌ترسد. شاید شما باخبر نشوید از اثر کارهای‌تان. ولی خیلی مهم و امیدبخش است.

از این موارد زیاد است. معمولا ما عادت نداریم تاثیر فعالیت‌های‌مان را ببینیم. به یاد نوشته‌ای از یک وبلاگ بحرینی افتادم: تشکر وبلاگ یک بحرینی از اقدام جوانان ایرانی در استادیوم آزادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد