مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

5 دلیل زهرا رهنورد درباره تقلب در انتخابات باشکوه ملت ایران

بسم ا...



اول مطلب رو بخونید تا بعد بگم:


زهرا رهنورد در تشریح بداهت پیروزی موسوی و وضوح تقلب در انتخابات گفت: " یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است. مثلا آذربایجان و ترک زبان ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رای بدهند. " 

 

وی در ادامه اظهار داشت: " خود من لر هستم و موسوی هم بارها گفته من داماد لرستان هستم. بنابراین اهالی لرستان موسوی را نمی گذارند به آقای احمدی نژاد رای بدهند. این دو تا ملاک است و باقی موارد هم شبیه همین است. "


وی در پاسخ به خبرنگار بی بی سی که پرسید: " رای آقای موسوی بر اساس برآورد های شما چهار به یک بوده است در قیاس آقای آقای احمدی نژاد مستندات شما چیست؟ " اظهار داشت: " در شهرستان ها و تهران در واقع تجمع مردم حاکی از این بود که آرای موسوی بسیار بالاتر از آنکه اصلا قابل تصور باشد. هروقت طرفداران دو طرف حاضر می شدند طرفداران احمدی نژاد درمقابل طرفداران موسوی در حد یک صدم بودند. "


وی همچنین با اشاره به گزارش هایی که در روز انتخابات دریافت می کرده گفت: " مرتب به ما گزارش می شد که نسبت حتی 5/4 به 1 بود. نسبت های موسوی به احمدی نژاد... "


وی همچنین اظهار داشت: همه می شناسند که آنهایی که به احمدی نژآد رای دادند چه تیپ خاصی هستند و اول صبح رفتند رای خودشان را دادند و از ساعت 11 صبح تعرفه ها در دست مردم قرار نگرفت و مردم له له می زدند برای اینکه تعرفه به ایشان داده بشود. حتی تا ساعت یازده ده و سی دقیقه و دوازده شب هم پشت در ستاد و محل های انتخابات جمع شده بودند.


وی در پایان این گفت و گوی زنده با شبکه ماهواره ای دولت انگلیس (بی بی سی) گفت: " ما نمی دانیم چگونه با این صندوق ها عمل شده و رای ها چگونه دست برده شده و چه بوده فقط می دانیم که نسبت موسوی به احمدی نژاد 5/4 به 1 یا چهار به یک یا جاهای دیگر ممکن است مثلا 3 به 5/1 باشد. " 


اینها که گویا خط امام را می روند! ما برویم یک اسم دیگر روی خط امام خمینی بگذاریم !واقعا راستی همین امام ما را می گویند؟ 

  • امام ما از هفته ها مانده به انتخابات هی در هر سخنرانی شان (مثلا سال 62) تاکید پشت تاکید که آقای فلانی شما که  از الان صیانت آرا را زیر سوال می بری هیچ فکر کردی چه ضربه ای به این مردم م یزنی تنها به این قیمت که رای بیاوری؟ این خانم هم کلا کشتی گیر خوبی است برای کشتی با صیانت آرا، 4 شنبه هم گفته بود اگر احمدی نژاد رای بیاورد یعنی تقلب شده ، گویا چشم ضعیفشان توان رصد جمعیت ما را ندارد
  • امام ما فکرشان این بود اگر قانون جمهوری اسلامی حتی برای احقاق حقی ، دیگر نمی توان جلوی قانون شکنی را گرفت ، همان سالهای اول بنی صدر صیاد شیرازی را به خاطر خدمات راستینش از ارتش اخراج کرد چند بار نزد امام رفتند ولی امام گفتند من نمی توانم وارد سیر قانونی شوم ونهایتا یک کاری (که البته مهم هم بود ) به صیاد سپردند ، کلا استدلالشان هدف وسیله را توجیه نمی کند بود . حالا اینها به دورغ م یگویند رای ما 11 میلیون اشتباه شده ! اصلا باشد شده ، خوب پس هدفتان وسیله تان را توجیه می کند؟

 

دشمنان مشغول کارند!

بسم ا...

شاید خیلی از دوستان گمان کنند که دوران تبلیغات و انتخابات باید تمام انرژی را می‌گذاشتیم و الان رفتن سر کار و زندگی خودمان است. اما برعکس همیشه اینبار بعد از انتخابات بسیار مهم‌تر از دوران ان است. اتفاقاتی که افتاده و می‌افتد یک گردنه هولناک استف هرچند که راننده آن بسیار ماهر و از این پیچ‌ها را بسیار گذرانده، اما چیزی از خطر این پیچ و گردنه کم نمی‌کند.

اتفاقاتی که این روزها می‌افتد تنها بر نفرت ما از موسوی افزود و محبوبیت خاتمی نسبت به او! و البته خجالت از اینکه چرا بیشتر برای شناساندن موسوی به مردم تلاش نکردیم و خدای نکرده در این مصیبت‌هایی که برای جمهوری اسلامی پیش امده ما هم شریک باشیم.

از طرفی موسوی و ناموسش(!) این روزها به آتشی که پرافروخته شده، به خاطر پیری و خرفتی خود می‌دمند و با رسانه‌های دشمن مثل بی بی سی و رادیو فردا مصاحبه می‌کنند، و آنها هم تمام وقتشان را صرف اینها می‌کنند، از طرفی هاشمی را می‌بینیم که قم رفته و در حال رایزنی است و هر روز بیشتر قدرت خود را به رخ رهبری می کشد!

آیا در گیر و دار این اتفاقات دو بانک یکی دولتی (سپه) و دیگری خصوصی و از دوستان هاشمی (پارسیان) باشند و فقط بانک دولتی آسیب ببیند عادی است؟

به خاطر آشوب‌ها و گسترش نیافتنش بسیاری از رسانه‌ها یا فیلتر شده و یا از طرف مشکل‌داران با مشکل روبرو شده‌اند، هرچند رئیس جمهور، با تدبیر و سیاست خود فرصت خدمت را از دست نداده ولی قدرت و هزینه زیادی را از بدنه اجرایی کشور گرفته.

شهرداری تهران که در توزیع سی دی نود سیاسی که آتش بیار این معرکه بود، این بار هم با اهمال در تمیز کردن و عادی جلوه دادن شهر کوتاهی می کند و قالیباف سعی می‌کند هرچند با حتیاط هم شده به هاشمی ادای دین بکند.

موسوی و دار و دسته‌اش حتی سعی کرده‌اند برای موجه جلوه دادن خود یک اعتراض کلی کرده، و از ان جهت که بر خلاف درخواست قانون کلی می‌باشد و احتمالا نتیجه خاصی دربرنخواد داشت، ضمن قانونمند جلوه دادن خود، به اشوب‌ها دامن خواهند زد.

با همه این موضوعات در طرف دیگر میدان خبرهایی نیز به گوش می‌رسد. اولین پیروزی سیاسی احمدی نژاد بعد از انتخابات: اوباما دنیس راس صهیونیست را از شغل نمایندگی آمریکا در مذاکره با ایران معزول کرد. توی خبر میگه دلیل این عزل پافشاری احمدی نژاد در تعویض این نماینده بوده.




سایت گام آخر را با شعار زیبایش در لینکها ببینید !دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهش جان خویش را فدا کنم

ادامه مطلب ...

باور کنید کرباسچی بازیگر است !

بسم ا...


جهان نیوز- از همان روزهای ابتدای معرفی غلامحسین کرباسچی به عنوان مشاور و رئیس ستادکروبی، بیشتر تحلیل ها ناظر بر این بود که شهردار اسبق تهران قصد دارد با استفاده ابزاری از کروبی به بازسازی چهره خود در جامعه بپردازد. گذشت ایام نشان داد که این حدس ها درست بوده و نزدیکترین فرد به کروبی به رقیب کروبی تمایل دارد.

به گزارش جهان، غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران که به دلیل تخلفات عدیده توسط دستگاه قضائی به حبس محکوم شده و پس از آزادی از زندان به راه های گوناگونی برای فعالیت دوباره خود در صحنه سیاسی کشور دست زد با شروع زمزمه های انتخابات ریاست جمهوری از یک سال پیش، ابتدا با طرح شایعاتی مبنی بر احتمال شرکت خود رد انتخابات 22 خرداد، نامش را بر سر زبان ها انداخته و در نهایت، باکسوت مشاور عالی و رئیس ستادهای کروبی پا به صحنه رقابت هاگذارد.

کرباسچی که با اتکا به کروبی می توانست در هر جمعی حضور یافته و با هر رسانه ای به گفتگو بپردازد ، در مدت زمان مشاوری خود سعی کرد بیشترین منفعت رسانه ای وتبلیغاتی را به آینده سیاسی خود هدیه کند. به طوری که در موضوعاتی چون فیلم های تبلیغاتی کروبی ، حضور کرباسچی و تعریف و تمجیدهایش از خود و یادآوری خاطراتش آنقدر زیاد بود که به عقیده برخی، این فیلم ها، کلیپ تبلیغاتی کرباسچی بود تا فیلم انتخاباتی کروبی!

حال در چنین وضعیتی که کرباسچی تا آخرین روزها با کروبی به سفرهای تبلیغی خود مشغول بود، صبح امروز زمانی که کرباسچی با کروبی به یکی از شعب اخذ رای رفته بود، در کمال تعجب خبرنگاران و همراهان، رای خود را در صندوق نیانداخته و بدون دادن رای شعبه را ترک کرد.
 
این در حالی است که کرباسچی در بعد از ظهر امروز با حضور در دانشگاه امیر کبیر و درمیان دانشجویان رای خود را به صندوق انداخت. اما جالب اینکه بر خلاف تصورهای قبلی، کرباسچی رای خود را به نام کروبی در صندوق نیانداخت بلکه نام میرحسین موسوی در برگه تعرفه رای کرباسچی نوشته شده بود. جالب تر اینکه کرباسچی تعمدا رای خود را به دانشجویان نشان داده و از آنها نیز خواست که به دلیل رای نیاوردن کروبی به میرحسین موسوی رای بدهند!

http://www.nahalnews.com/f_display_news.php?id=7734

بی بی سی آَشوب خیابانی به روش قورباغه پخته !

شبکه تلویزیونی بی بی سی در راس همه رسانه های معاند با ایران سرافراز ،با ادعای اطلاع رسانی لحظه به لحظه از انتخابات دهم ریاست جمهوری عملا به پایگاه انتشار تحلیل های ساختگی و برانگیختگی اجتماعی در ایران تبدیل شده است. 
آنچه کارشناسان در ماه های اخیر ابراز می داشتند که شبکه فارسی بی بی سی به منظور انجام شبکه براندازی نرم و با حمایت نیروی انسانی و مالی جریانی در داخل راه اندازی شده است طی روزهای منتهی به انتخابات و پس از آن عملا به اثبات رسید. 
نکته جالب توجه در این است که بی بی سی علی رغم دریافت بودجه 15میلیون پوندی (22میلیون دلاری) وزارت امور خارجه انگلیس، قبل و پس از راه اندازی همواره به کسری بودجه اعتراض مردم مالیات دهنده بریتانیا روبرو بوده است ، این در حالی است که در روزها ی اخیر مبادرت به افزایش پخش برنامه های زنده خود کرد،‌به طوری که جمعه شب مطابق روال قبلی برنامه هایش را تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج در قالب میزگرد، وب گردی ، گفت وگو با کارشناسان ،‌ ارتباط مستقیم (نوبت شما)‌ و... ادامه داد. 
بی بی سی که در طول دوره فعالیت خود همواره از تنظیم و پخش خبر به شیوه شبه خبر ( فیجرنیوز) و تلفیق سخت خبر( هارد نیوز)‌ و نرم خبر (سافت نیوز)‌ پیروی کرده است در آستانه انتخابات و ازجمله طول جمعه شب به این سو،‌ دقیقا و دانما با سوئیج کردن این شیوه های خبری به یکدیگر ،‌اهداف شبهه سازی ، بحران افکنی و هدایت افکار عمومی به انگیختگی و نضج آشوب را هدایت کرد. 
این شبکه متعلق به استعارگر پیر که روزهای قبل ،‌خود را آماده بحران سازی اجتماعی کرده بود، پیشاپیش در اخبار و تحلیل های به اصطلاح کارشناسان سیاسی مسایل ایران ،‌ بحث تقلب را تئوریزه و قاطعانه بر آن پای می فشردند که چنانچه احمدی نژاد رای بیاورد شکی در تقلب وجود ندارد. 
بی بی سی در چارچوب سناریوی خود،‌ جمعه شب در قالب برنامه های زنده ،‌ بلافاصله پس از اعلام آمار های غیر رسمی از منابع داخل ایران پروژه تقلب در انتخابات را با حضور فرخ نگهدار ( رییس سازمان فدائیان خلق )‌ و صادق صبا( تحلیل گر سیاسی )‌ کلید زد و پس از این به تناوب انتشار خبرهایی از ایران ، ارتباط مستقیم و ... کارشناسانی مانند جمشید برزگر، هاشم احمد زاده ،‌احمد سلامتیان ،‌ سعید برزین ،‌ مسعود بهنود و ... در استودیو و آدم هایی از احزاب و گروهک های داخل ایران هر لحظه به موازات اعلام آرای احمدی نژاد ،‌برحملات و تثبیت و تلقین تقلب در انتخابات افزودند به صورتی که نزدیک صبح و تا ظهر شنبه جملگی گزارش پراکنی این شبکه دستور حمله و اغتشاش و افزایش نارضایتی بود. 
شیوه بارز بی بی سی در توفیق خود این بود که کلیت مباحث در یک دایره طراحی شده روش قورباغه پخته، کارکرد می یافت . 
بدین صورت که مثلا کارشناسان استودیو دلایلی را درقالب تحلیل مطرح می کردند و سپس ارتباط مستقیم برخی آدم های معمولی تحت عنوان مخاطبان بی بی سی و بعد از این ارتباط با رییس ستاد مردمی موسوی و سخنگوی ستاد مهدی کروبی و ... مجددا کارشناسان داخل استودیو و ... جملگی صحبت های یکدیگر را کپی کرده و با کمی شاخ و برگ اضافه بخورد بینندگان این شبکه می دادند. 
بی بی سی برای پیشبرد سناریوی خود ، به خوبی از شیوه نرم خبر استفاده می کرد به طوری که در ساعت یک بامداد با اولین اعلام های غیررسمی آرا،‌ سایت های بالاترین و قلم نیوز را در قاب می گرفت که بوی تقلب می آید و یا رای های سفید را به حساب احمدی نژاد گذاشته اند و هرچه اعلام آرای احمدی نژاد بیشتر می شد لحن و نحوه بیان مطالب بی بی سی و آدم هایش تندتر می شد تا آنجا که در ساعت دو و 20دقیقه بامداد سناریوی آنها به نقطه اوج خود رسید و درتمام این نوع انتشار ،‌ بی بی سی با استفاده از سخت خبر (‌البته تحریک آمیز )‌ که هم اکنون موسوی و ... به وزارت کشور رفته اند و سوئیچ آن به نرم خبر ( درقالب گفت وگو و ارتباط مستقیم ) و سپس شبه خبر در ارتباط با رییس نهاد مردمی موسوی ،‌کاملا بحران سازی و تحریک مخاطب رقم زده می شد. 

ادامه مطلب ...