مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

نفاق وقتی دوباره دنبال آدم می گردد

بسم ا...

 

 

**همه آنچه در بیان جریانات اخیر می نویسم ، اصلا حمایتی از جریانی به نام راست را در خود ندارد که چه بسا در برهه هایی آنها هم رهبر را تا جایی که منافعشان هست می خواهند ، صحبت من بیشتر از آنکه حمایت از جناح باشد حمایت از عقیده ام در باره رهبرم ، نه به عنوان رهبر سیاسی که بعنوان رهبر دینی ام است.

 

 

+جریانی از بعد انقلاب کم کم زیر زمینی رشد کرد و با بهانه های مقدس ظاهری بعضی را جذب کرد بعضی هم با شناخت هدف واقعی حرکت جذب شدند . پیداکردن سران واقعی  آن اگر به این راحتی بود نامش جریان نفاق نمی شد ولی مهره هایی هم در ظاهر داشت که به عنوان تئوریسین های ظاهری اعلام نظر می کردند . در دوره اصلاحات اینها که همان وابستگان اصلی اصلاحات بودند فرصت یافتند و حرفهایی زدند که امروز به خیال خام خود می خواستند آنها را عملی کننند ،

 

چه می گفتند؟ اینها حکومت دینی نمی خواستند!!

خودشان و حرفهایشان کلا سکولاریته را می پسندد البته نمی توانستند اینها را باز گو کنند پس چه کردند؟

 

-          زمان امام خمینی، مردم را با نام اسلام به ضد اسلام کشیدند توی خیابان ...برای مبارزه با لایحه قصاص که به زعم آنها ضد حقوق بشر بود! و آن سخنرانی مشهور امام

 

-          زمانی را به سکوت و تقویت خود پرداختند تا دوباره در زمان حل شوند و دوباره بتوانند با کسب آّبرویی سر بر آوردند.

 

-          دوباره سر بر آوردند ، رفتند و پشت تریبون گفتند : ما برای مقابله با این حکومت سلطنت فقیه!!هیچ راهی نداریم پس بهتر است در جهت تضعیف آن کار کنیم تا خود به خود از کار بیافتد...می دانم باورتان نمی شود ولی اینها هست یکی دوبار هم نه ، بروید سراغ همین روزنامه های ارزشی !!دوره اصلاحات از این حرفها فراوان می زدند و کسی هم بهشان نمی گفت بالای چشمتان ابرو...

 

 

 

در دانشگاه که می دانستند همه تشنه ژستهای روشنفکری هستند و جوان ، سرمایه گذاری کردند و انصافا بد هم کار نکردند ، کار به جایی رسید که در مراسمی رسمی با پول بیت المال مملکت ! مجری روی سن آمد و به جای بنام خدا گفت به نام حامی آزادی ، شیرین عبادی

 

و آنوقت شیرین عبادی، (اولین زنی که حکم قضاوت را از حکومت پهلوی گرفت ، جایزه نوبل را به خاطر صدها پرونده ای که علیه ایران کشورش! و احکام اسلامی ! اقامه نموده بود گرفت ، و به بی حجاب گرفتن جایزه اش افتخار کرد )به بالای سن آمد و با ملکیان در مقابل انظار دست داد ....وای از دانشگاهی که بیت المال را صرف اینها کند ...

 

البته بودند افرادی که اینها را همان موقع شناختند ، ولی له شدند!! روزنامه ننگین و ضد ارزشی!! شلمچه را که یادتان هست؟

 

 

دوره اصلاحات که تمام شد به شان گفتند دست آورد دولت اصلاحات چه بود:گفتند در دستاوردهای دولت اصلاحات همین بس که حکومت را که امری آسمانی بود به زمین آورده شد و الان حتی اگر امام غایب هم حاضر شده و بر مسند حکومت بنشیند نه تنها باید به مردم برای کارهایش پاسخگو باشد بلکه حالا حتی می توان او را در ملا عام استیضاح نمود....(روزنامه سلام را که قبول دارید ، از کیهان نقل نکردم که اگر باور ندارید بروید از سلام بخوانید)

 

آنوقتها که قدرت داشتند که این همه نمی گفتند خط امام !

 

-دوباره به امیدی سربر آوردند ولی این بار بعد از 4 سال که کلی گفتمانها تغییر کرده ، به گواه مخالف و موافق در این 4 سال گفتمان مسئولین خیلی با مردم فرق کرده است . حالا دیگر با دو قشر مواجهند ، قشر مردم که اگر از این حرفها با آنها  بزنند مردم لهشان میکنند و قشری دانشجو و جوان(همینجا به خواهران و برادران درست حسابی دانشگاه خسته نباشید بگویم )که دست پرورده همان زحمات چندین ساله هستند و این 4 سال هنوز نتوانسته اینها را جذب کند.

اگر پشتوانه مردم مذهبی نباشد که می دانند زمین می خورند

پس چه کنند؟ برخوردی کاملا دوگانه !

از یک میتینگهای برج میلاد و دوست پسری که برای دوست دخترش دستبند سبز می بندد!!

از یک سو برنامه های تلویزیونی و امام امام کردن ....

 

هرچند ماجرا به همین جا ختم نمی شود ،

کلی زحمت برای در صحنه آوردن آدمی از همان گفتمان ولی استحاله شده !!کسی که حالا جلو همه این حرکات سکوت کند...

 

هنوز هم هست به یک پشتوانه مذهبی نیاز دارند ، در حالیکه به قول خود میر حسین هسته سالمی در جایی برنامه ریزی می کردند همین جریان قدیمی برنامه های دیگری ریخت و جلو رفت و

این شد که در فیلم استادیو م 12 هزار نفری آزادی باید می گشتید و چشم می کشیدی میان این همه آدم هایی که بوی عطر تند و رنگ آرایشهای سبزشان حالت را به هم میزد با انگشتانت هر وقت آدم نیمچه مذهبی هم می دیدی خوشحال می شدی!!

 

که تازه معلوم نبود وجود تو آنها را گول زده یا تو به هوای بودن امثال آنها آنجا رفته ای!!

 

البته سرمایه های دیگری هم بود که می شد از آنها استفاده کرد ، خانواده شهدا نه همه آنهایی که گول اینها را خوردند ، زن شهید همت حساب است ولی برادرش نه !! همسر حسن باقری مهم است ولی مادرش نه و کو انبوه خانواده های شهدا که با اینها نبودند!!

 

+بعد کم کم انقلاب مخملی باید کامل میشد از جو گیری سوء استفاده شد !!مگر راه راه امام و شهدا نیست ؟ صدای آمریکا چرا باید ما را بالای پشت بام ببرد؟ هیسسسسسسسس!!

مگر خط امام پشتیبانی از ولایت فقیه نیست ؟هیییییییییسسسسسسسسس نه او آدم خوبی نیست اینکه ولی فقیه نیست !!

 

مگر خط امام قانون مداری نیست ؟ هیسسسسس

مگر امام نمی گوید تو اگر نه قانون  نه مجلس نه شورای نگهبان نه رئیس جمهور را قبول نداری دیکتاتوری؟هیسسسس تو به اینها بگو فعلا دیکتاتور

 

مگر ....

مگر....

 

و حتی قرار می شود که نماز جمعه نیاییند و من از مذهبی هایی تعجب می کنم که این را هم شنیدند و باز شک نکردند .....

آری این خط ، خط امام است ولی از همان خط ها  که بازرگان روزی به ملت گفت هی نگویید خط امام ، خط امام در جیب من است ...

 

و یکروز گفت فرق من و خمینی این بود که من اسلام را برای ایران می خواستم و او ایران را برای اسلام ...

 

و نه هنوز بازرگان نسبت  به اینها پیغمبر بود ....

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

من وبلاک توروخوندم لبریز از تهمت به موسوی بود من هم می تونم همینجوری یکبند تهمت بزنم اما این کار رو صحیح نمی دونم
کی گفته تو فرزند روح اللهی مثلا من نیستم؟ باتوهم نه حتا یکدور کامل قمری بلکه هزارسال نوری تفاوت فکر دارم من فرزند روح اللهم به ارزشهایی ژایبندم که براشون خون میدم هم متشرعم هم معتقد به این نظامم هم مسلمانم
تمام ۳۰ سال از ۳۵ سال زندگیم بر اساس اون ارزشها ساخته شده یعنی همه وجودم و حتا پیش ازاون
سالی که انقلاب شد ۴ ساله بودم از یک زندگی تحت تعقیب پدر و مادرم توسط ساواک تا امروز هزار هزار نکته دیده ام و درس گرفته ام
نمی خوام تورو مجاب کنم حرف من درسته چون انقدر مرزهای بین آدمها در کشورمون این روزها پررنگه که نه تو منو می تونی تغییر بدی و ارشادم کنی نه من تورو اما یک جایی هست که خط قرمز هر مومنیه ... خدا اینو بدون که قاضی آدمها خداست که برای ذات مقدسش منفعتی نه قدرت ماها و نه دشمنیهای ماها و نه دوستیهای ماها داره حق و باطل رو هم او نعیین می کنه
اگه کسی ادعا کنه غیب می دونه و به هرکسی از غیب گوییش انگی بزنه اونوقت سوال ایجاد می شه که آیا اصولا حق داره جای خدا بشینه ؟
یک نکته دیگه ان این که اگر کسی مثل تو یا من فکر نکنه باز به همون دلیل بالا ما معیار درست و غلط بودنش نیستیم .که بگیم این مثل من نیست پس فکرش و عملش غلطه پس غریبه است ژس بیگانه است این اشتباهیه که مجوز خیلی خطاهای دیگرو صادر می کنه
نکته بعد این که اونکسی که قدم اشتباه اول رو برداشت و حکم شرعی تقلب رو هم داد باید فکر اینو می کرد که این نظام انقدر دشمن داره که از اختلافات داخلیش خوب میوه بچینند و کیف کنند نه اون کسی که در حقش جفا شده چه رای دهنده چه کاندیدا
موسوی اگر آمریکایی و منافق بود خیلی زودتر از اینها همون ۲۰ سال پیش که شروع انحرافات بود سر و صدا می کرد که .....
اصلا امام عزیزمون با اون روشن بینی و تیزبینیش این مرد آمریکایی رو انقدر عزیز نمی داشت معیار حال افراده درست اگر امام بوذ کسی رو که به روی مردم کشورش حق تیر روا داشت تایید می کرد؟ یا کسی که نمی تونه در جایگاه یک رهبر تمام مردم کشورش رو حتا مخالفینش رو از موضع محبت ژدرانه مورد لطف و محبتش قرار بده و خودش رو به فردی نزدیک بدونه که روی درستیش با همین تقلب حتا ۱۳۰۰۰۰۰۰ نفر سوال دارند؟

چه کار موسوی نشان دهنده بیگانه پرست بودن اونه؟ ایمانش دلسوزیش برای نظام این که حتا تونست اون بریده ها و بیگان های نظام رو هم به شوق رای دادن به رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی واداره ؟ نماز هاش دعاهاش ؟ ژایه گزاریش برای انرزیهسته ای در سالهای سخت جنگ ؟ در حالیکه کسی از لزومش خبری نداشت؟ ژافشاریش بر اون دستاوردها؟ فکر می کنی مدیر متعهدی رو لکه دار کردن چه سودی می تونه داشته باشه؟ مثل اینه که یک آدم رو جلوی ذشمناش لخت کنن بگن ببین چه قدر عیب داره نظاممونو این کارا لخت کرد جلوی چشم غربیهادلم می خواد مفصل باهات صحبت کنم نمی دونم چه جوری
درورزشگاه آزادی منهم بودم کی گفته اونهایی که اونجا بودن همه از تو بدترند چون مثل من وتو لباس نمی پوشن تو خدایی مگه که به خودت حق نظر می دی ؟
البته من و دخترم با چادر بودیم البته من حجابم رو زیر تیغ هم نگه میدارم البته همسرم محاسن داره اما کی گفته که لزوما من از اونهایی که اینجوری نبودن بهترم ؟ آیا من معیار قضاوتم؟یا تو یا هرکس دیگه؟ یا خدا

سلام سعی کردم توضیح بدهم در پست بعد ولی همین جا هم می شود گپ زد :
-فرزند روح ا...آنکسی است که راهش را برود ،من که می بینم هنوز خیلی پرتم و نوشتم که نام وبلاگ برای شهیدان مهمان ماست نه بنده...صد البته اگر راهی کوی روح اللهی این نام برازنده توست و نه من و نه کس دیگری حرفی نمی تواند بزند ...
- گفتی سیزده میلیون سوال ، خدا پدر و مادرت را بیامرزد اولا که به نظر من با این همه القای چند ماهه خیلی هم کم است خوش انصافیم اگر هنوز اگر کسی بگوید احمدی نژاد نماز هم می خواند باور کنیم !! ! خوب شبهه نامش شبهه است چون شبیه حقه !! دشمن شبهه انداخته میرحسینم حالا دشمن نه ولی اونم همین کار رو کرده خوب پیگیری کنید مگه عهد بوقه که با تیر و تخته و داد و فریاد و آتیش ریختید توی خیابون

-نظامی هامون رو گفتین من نمی دونم اگه مواردی هم انی طوری بوده خوب چرا گفتمان تون رو بیرون گودی کردید که حالا اگه حرف راست هم بگید قبول نکنند چرا می خواهید خلاف کنید و ناز بشید چرا هرچی همه می گن بیخود هزینه نکنید خوب موضوع داره پیگیری می شه هی داد و گریه که وای ما داریم هزینه می دیم ؟!!!


بابا باور کنید ماییم و همه سهممون از دنیا همینجاست باید همین رو درست کنیم نه بدوییم تا انگلیس و آمریکا دستمون رو بگیرن بیان تو این خونه ....
در ثانی خوب مدرک کو؟!!این 13 میلیون نفر چرا مدرک ندارند ؟چرا ...

ببینید ما یک کشور داریم

منتقم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://parchamesorkh1430.blogfa.com

مثل همیشه عالی ...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد