مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

تناقض های یانکی انه !

بسمه تعالی 

 

قبله گاها* 

وقتی می‌گویی این‌ها چرت و متناقض است راست می گویی 

وقتی می گویی دست کش مخملی و دست چدنی راست می گویی  

 

 

اینها را به روایت خود رسانه کثیف صدای آمریکا می نویسم!  احمق ها خودشان هم می گویند!!

  

ایالات متحده اعلام کرده است احتمال دارد پاکستان به دلیل عقد قرارداد توسعه پروژه خط لوله گاز با ایران با تحریم های اقتصادی روبرو شود. هدف از این پروژه هفت میلیارد دلاری کمک به کاهش کمبود شدید انرژی در پاکستان است.

پس از گذشت تقریبا بیش از بیست سال، پیشرفت قابل توجهی در خط لوله صلح ایران به پاکستان صورت گرفته است و پیمانکاران ایرانی که روی بخش هایی از این پروژه در خاک پاکستان کار می کنند، تقریباً ٩٠٠ کیلومتر از این خط لوله را تکمیل کرده اند.

ایالات متحده که به دلیل برنامه اتمی تهران تحریم های اقتصادی سنگینی علیه ایران اعمال کرده، از صادرات انرژی ایران به پاکستان ابراز نگرانی کرده است. اما محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران می گوید که خط لوله گاز پاکستان هیچ ارتباطی با برنامه اتمی ندارد.

ویکتوریا نولند، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده گفته است «ما نگرانی های جدی در مورد این پروژه داریم چون در واقع پیشرفت آن با قانون تحریم های ایران مغایرت خواهد داشت و ما در این مورد نگرانی ها با مقامات پاکستان بی پرده و صریح صحبت کرده ایم». 

 

 

 

 

پنج‌شنبه 29 فروردین

یک کمیته سنای آمریکا قطعنامه ای تصویب کرده است که بر تعهد آمریکا به بازداشتن ایران از دست یابی به تسلیحات اتمی و پشتیبانی ازاسراییل بار دیگر تاکید می گذارد.

در حالی که اسراییل روز سه شنبه شصت و پنجمین سالگرد استقلال خود را جشن گرفته بود، کمیته مناسبات خارجی سنای آمریکا رای به تایید قطعنامه شماره ۶۵ داد که بر حمایت کامل آمریکا از اسراییل در صورت مناقشه با ایران تاکیدی دوباره می گذارد.

در قطعنامه که رابرت منندز، سناتور دمکرات نیوجرسی و لیندسی گراهام ، سناتور جمهوریخواه کارولینای جنوبی ، با پشتیبانی ۷۹ سناتور دیگر ارائه دادند، و انتظار می رود درجلسه علی سنا به تصویب برسد، گفته می شود «اگر دولت اسراییل ناچار شود برای دفاع مشروع از خود در برابر برنامه تسلیحات اتمی ایران به عمل نظامی متوسل شود، دولت ایالات متحده آمریکا باید در کنار اسراییل بایستد و براساس قوانین آمریکا ، حمایت دیپلماتیک، نظامی و اقتصادی برای دولت اسراییل در دفاع از سرزمین، مرم و موجودیت خود فراهم آورد.»

متن قطعنامه چند عبارت مرتبط با مواضع دولت آمریکا نسبت به ایران را نیز شامل می شود، از جمله این که دولت امریکا جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریسم از سال ۱۹۸۲ شناخته و آن را «فعالترین حامی تروریسم در جهان» معرفی کرده است.

 

 

 

 

۱۹ اردیبهشت  

بر اساس طرحی که روز چهارشنبه از سوی سناتورها: مارک کرک (جمهوریخواه، ایلینویز)، جو منچین (دمکرات، ویرجینیای غربی) و سه سناتور دیگر در سنای آمریکا مطرح شده، ایران از دسترسی به ذخائر ارزی خود در بانکهای خارجی محروم می شود. سناتورهای ارائه دهنده طرح می گویند ایران از این ذخائر برای دور زدن تحریم‌های غرب استفاده می‌کند.
نیویورک تایمز روز پنجشنبه می نویسد این طرح از حمایت زیادی در سنا برخوردار است و نخستین مقابله تحریمی با ایران از بعد از آخرین دور مذاکرات اتمی بدون نتیجه ماه قبل خواهد بود.
به گفته نیویورک تایمز ارائه کنندگان این طرح می گویند ایران با نیت خوب به مذاکرات ادامه نمی دهد. سناتور کرک گفته است: شکافهایی در تحریم ها وجود دارد که باید باید پُر شود تا از تسلیح ایران به سلام اتمی جلوگیری گردد.
سناتور جو مانچین در بیانیه خود این طرح را «طرح حذف شکافهای تحریم ایران» نامیده است.
حامیان مسدود کردن ذخائر ارزی ایران می گویند این طرح - در زمانی که کارآمد بودن تحریم ها به طور فزاینده ای مورد سوال واقع شده و از ادامه غنی سازی جلوگیری نکرده است - پیام مهمی به ایران می فرستد.
مارک دوبوویتز مدیر «بنیاد دفاع از دموکراسی ها» می گوید: حمایت وسیع دموکراتهای سنا از این طرح نشانه این است که کنگره بحث کاهش فشار بر ایران را نمی پذیرد، همچنین «نشان می دهد که دولت اوباما درک می کند که نباید به ایران اجازه دهد از شکافهای تحریمهای بین المللی استفاده کند، در حالی که از گفتگو برای حل مناقشه اتمی سر باز می زند.»
منتقدان می گویند اجرای این طرح این خطر را در پی دارد که گمان آن دسته از ایرانیانی که مظنون اند که تحریمها به دلیل برنامه اتمی نیست بلکه برای تغییر رژیم است، بیشتر تقویت شود. و - این طرح - به جای این که رهبران ایران را وادارد انعطاف بیشتری در مذاکرات داشته باشند، مواضع سخت تری اتخاذ کنند.
تریتا پارسی بنیانگذار «نایاک» (شورای ملی آمریکاییان ایرانی تبار) در واشنگتن که از مخالفان تحریمهاست می گوید: وقتی ما راه سخت تر کردن تحریمها را در پیش می گیریم، خط سیر مقابله را برگزیده ایم. به گفته او، برخی از رهبران ایران تحریمها را مانند قطاری می بینند که فقط به یک سو می رود و ترمزش بریده شده.
 

 

 

 

 

 و این پست ان شاءالله به روز می شود 

 

==== 

* قبله‌گاه لفظی بود که حضرت ایت الله محمدتقی بهجت وقتی بچه بود خطاب به پدرشان می نوشتند....الهی ما هم به آن مقام برسیم که به فرمایش امام سجاد مثل پادشاه با والدینمان سخن بگوییم...و صد آمین 

اما ماییم وتو 

حق پدری و مادری که سهل است ...ولی یعنی اولی بالمومنین من انفسهم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد