مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

اسامه به موقع پیدا شدی

به نام خدا 

 چه به موقع پیدا شدی اسامه ُ شانسی بود؟؟ 

شاید این هم از امدادهای غیبی خداست بخاطر دعاهای پاپ های USA در حق او 

 

اسامه بن لادن باید پیدا می شد ، به اسامه دیگری نیاز است !حنای این اسامه دیگر رنگی ندارد(کلا داشتم فکر می کردم چه قدر اتفاقی همه قاتل ها اسم های مقدسی دارند برای ما شیعه ها، زین العابدین ،علی ، اسامه،.... )دیگر رسید 2011 که آمریکا باید به تدریج برود از افعانستان ...دیگر بین مردم خودشان هم داشت لوس می شد .

مهم تر از اینها این بود که خود اوباما گفت ، به نمایندگانش گفت راز پیدا شدن اسامه را .گفت که باید از فرصت کشته شدن بن لادن استفاده کنیم و به اتحادی که بعد از 11 سپتامبر پیش آمده بود برگردیم !!(نقل به مضمون) آری نیاز بود در این همه بدبختی ام القرای استکبار ،دوباره خبری شود که به قول صدای آمریکا نه تنها مردم بلکه نمایندگان و خلاصه همه جشن بگیرند. تورم ، اقتصاد بحران زده ، طوفان های طبیعی و ...از همه مهم تر حس نفرت از آمریکا  که هر روز در گوشه ای از جهان بیدار شده بود ، تا زیر گوششان در آمریکای لاتین هم ، در اروپا هم (به خاطر جنایات غزه )، حالا می شود همه را به راحتی فراموش کرد و چه زیباست دوباره زندگی برای یانکی های آن طرف .

و دوباره نگرانی ! نگرانی از انتقام ها، درکشورهای اسلام گرا (دیگر حتی در برخی گزارش ها کلمه بنیاد گرا را هم به دنبالش نچسباندند)گوییا اسامه از ما بوده ! بله ، محمد هم از اهالی صنعا به خبرنگار یورونیوز گفت که اگر اسامه مرد هزاران اسامه دیگر هستند....و اینگونه است که حق  مردم صنعاست که سرکوب شوند . اینها مردمی بر بر و وحشی هستند و چرا دلسوزی...اینها همه اسامه هستند.

شاید آن روز که دوستی پرسید چرا این ها دشمنی شان را باید ظاهر کنند ؟و بحث توهم توطئه را پیش کشید باید می گفتیم دقیقا به همان علت که اسامه بن لادن های مسلمان صریحا تهدید می کنند و سپس عمل هم می کنند.

باید می گفتیم اخوی،تو خودت آمریکایی، وقتی کسی علنا تهدید می کند و می کشد تو با او هم تبارانش !چه می کنی؟ اینها که چیزی نیست یک روزهایی تهدید های جدی تری کردند ما را ،

باید می گفتیم اخوی نمایش قدرت در مقابل دشمن ، بخشی از خود عملیات است .

باید می گفتیم بدبخت های شهرنشین در اروپا و آمریکا خون دماغ می ترساندشان چه برسد به القاعده و شیعه و بنیادگرایی و اسلام .چه برسد به صاحبان بمب های لندن.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد