مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

تبلیغات نستله در تهران به زبان عبری!

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

این هم سند افتخار دیگری بر دانشجویان مدعی ! بر مسلمین بیدار که نیمه شعبان صدای آقا آقایشان شنیدنی است ....کم مانده نیمه شعبان کافی میکس نستله هم پخش کنیم ... 

 

 

 

 

 

علیرغم اعتراضات مردمی و دانشجویی که در سالهای اخیر نسبت به حضور شرکت صهیونیستی نستله صورت گرفته است اما همچنان حضور پررنگ این شرکت در بازارهای ام القرای جهان اسلام باعث شرمندگی است. امروز وقاحت را به حدی رسانده اند که به وضوح تبلیغات خود را با زبان عبری در خیابانهای ام القرای جهان اسلام توزیع می کنند!

جوانان انقلابی بارها تهدید کرده اند که اگر این روند ادامه یابد، منتظر مسئولان نخواهند ماند.

نستله یک شرکت اسرائیلی است.
(نستله بانی گلوله‌های اسرائیل)

نستله یک کمپانی تغذیه‌ای بین‌المللی است که در سال ۱۸۶۶ میلادی در سوئیس تاسیس شده و اکنون در ۱۰۰ کشور جهان (از جمله ایران و اسرائیل) ۳۵۰ کارخانه دارد. نستله ایران در تاریخ ۹/۹/۲۰۰۱ موفق به اخذ مجوز هیئت وزیران (در دولت اصلاحات) شد و شروع به سرمایه گذاری در ایران کرد.

شرکت نستله (سوئیس) مالک ۱/۵۰% سرمایه‌گذاری تغذیه اسرائیل است.

درسال ۲۰۰۰ این شرکت میلیون‌ها دلار را برای راه اندازی مرکز Ranad در فلسطین اشغالی سرمایه‌گذاری کرد. در ۱۹۹۸ پیتر برابک نماینده نستله جایزه صهیونیستی جوبیلی را از دست بنیامین نتانیاهو دریافت کرد. این بزرگترین کمک مالی است که رژیم صهیونیستی به شرکت‌ها و شخصیت‌های حامی خود اختصاص داده است. شرکت‌هایی که در فلسطین اشغالی بیشترین سرمایه‌گذاری و روابط اقتصادی را با رژیم داشته باشند.

نستله سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های اشغالی را با خرید ۱۰%‌ از سهام شرکت تغذیه اسرائیل (Osem) آغاز کرد.

دو سال بعد این سهم مالکیت را به ۱/۵۰% افزایش داد. در ژانویه ۲۰۰۲ طی قرادادی، مشمول معافیت مالیاتی دولت غاصب اسرائیل قرار گرفت.

شرکت اصلی نستله اکنون درسرزمین‌های اشغالی در شهرک سدیروت است. شهرکی که در شمال غزه ساخته شده است و اکنون مسکن ۲۳۰۰۰ نفر یهودی از کشورهای مغرب، ‌اتیوبی و کشورهای شوروی سابق است. نیمی از آن‌ها ظرف ۱۰ سال اخیر به این منطقه مهاجرت کرده اند. نستله در شهرک سدیروت شرکتی به مساحت ۷۰۰ مترمربع احداث کرده و قرار است مرکز تحقیقاتی با زیربنای ۱۷۰۰ مترمربع در همانجا تاسیس نماید. نستله در سال ۲۰۰۰ ،‌ ۲۰ میلیون دلار به صندوق غرامت هولوکاست واریز کرده است. این شرکت همچنین ۲۴% از کمک سالانه ۶/۵ میلیون دلاری رژیم صهیونیستی به شرکت‌های اقتصادی را دریافت می‌کند.( پاداش خوش خدمتی)

به طور کلی این شرکت در مناطق اشغالی ۴۰۰۰ پرسنل داشته و در مناطق مختلف اسرائیل ۱۱ شعبه دارد که همگی در مناطق اشغال شده قرار دارد.

کمک به انتقال مهاجران یهودی به اسرائیل از دیگر کمک‌های نستله به اسرائیل است. نکته قابل توجه این است که تنها مسلمانان نیستند که نستله را بایکوت کرده اند بلکه UNISON بزرگترین اتحادیه انگلستان و یک گروه مسیحی به نام Christian Aid کالاهای شرکت نستله را به خاطر جنایات اسرائیل، تحریم کرده‌اند.

مارکها و محصولات نستله در جهان:
Nescafe, Tasteres Choice, Hills Bros, Cerealac, Nido, Fitness & Fruit,
Appleminis, Cheerios, Chocapic Cornflakes (in some countries), Shreddies,
Golden Grahams, Trix, Perrier, Poland Spring, Deer Park, Calistoga,
Sohat, Vittel, Pure Life, Carnation, Libby’s, Nesquik, Maggi, Buitoni ,
Milkybar, KitKat, Quality Street, Smarties, Oreos, After Eight, Lion,
Aero, Polo, Toll House Morsels, Crunch, L’Oreal, Alcon Eyecare, Goobers,
Mint Royal, Nerds, Oh Henry!, Rowntree, Rolo, Del Monte Real Fruit Bar,
Minute Maid, Petit Gervals, Contadina, Alpo, Purina, Tidy Cats, Meow Mix,
Mighty Dog, Friskies, Felix, Stouffers 

 

 

 

به نقل از تریبون مستضعین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد