مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مسابقه صوت آسمانی مصحف

بنام خدا

می خواستم حرف هایی بزنم ، از کسی که به او اقتدا هم کردم و حتی می کنم تا روزی که آقایم بخواهد ولی بدجوری سرافکنده از این بازار بیرون خواهد شد .

از اسفندیاربازی ها حرف هایی داشتم .

و حتی از آدامس های جدید اسرائیل برای جوانان غزه

اما دیروز حس کردم هنوز نفهمیدم که چرا همه چیز مان از قرآن است .

دیروز سالن اجلاس سران ....سبزه ها زیر آفتاب ...پیاده روی ....سخت نبود به جایی می رفتم که مدتی پیش آقا آنجا رفته بود و نفس کشیده بود و آن حرف های عاشورایی غزه را ایراد کرده بود ...

و حالا صوت قرآن می آمد ...یاد صوت زیبای مصعب که در کتاب درسی مان بود افتادم ....وقتی بعضی قاریان با "صدق الله العظیم " تمام می کردند و بعضی با "صدق الله العلی العظیم " اشک هایم سرایزیر می شد . کجایی نبی ما که هروزمان سلام به توست . بیا و ببین قرآن خواندن و صوت زیبای جوانان امتت را ...

بیا اینها خیلی هایشان لهجه های عربی شان و لباس سفیدشان ما را به یاد مدینه می اندازد ،

...السلام علیک ایها النبی و رحمت ا...و برکاته

و سلام بر تو قرآن مجسم... این صوت و زیور قرآن ما را از باطنش جدا کرده ، می دانم ولی تو هم این نوا را دوست می داری مگر نه ؟ کاش نفس های تو هم همینجا باشد ...

بچه ها اگر توانستید بیایید صفای مسابقات قرآن و قاریان کتاب ا... وصف ناشدنی است .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهمان جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

با اینکه چیزی برای گفتن ندارم اما انگار دلم میگه بنویسم که کاش منم هم از شنیدن قران لذت می بردم.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد