مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

چند خبر

  • 2 روز پیش شایعاتی درباره سردار علی فضلی (که به زعم من و به شهادت 18 تیر سرباز ولایت است ) شنیدم این خبر را گذاشتم تا همه بدانند جان و تن همه ما فدای رهبرمان است و شکی نیست ،این بار هم علی فضلی در کار است 

سردار پاسدار علی فضلی فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، در خصوص وقایع اخیر اظهار داشت: ما نوکر مردم هستیم و به این خدمت خودمان افتخار می‌کنیم و مردم مطمئن باشند فرزندان آنها در سپاه و بسیج و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت آنان فروگذار نخواهند کرد.

فضلی خطاب به عوامل مخل امنیت عمومی و عناصر اصلی پشت صحنه آشوب‌های اخیر هشدار داد: مراقت رفتارهای خودتان باشید و به گونه‌ای عمل نکنید که بیش از این باعث تلخ شدن کام ملت و شیرینی ذائقه دشمنان اسلام و انقلاب شوید.

وی افزود: مردم با امام (ره) و رهبری پیمان بسته‌اند که در هر مقطعی از تاریخ انقلاب و کشور که دشمنان به فتنه‌انگیزی بپردازند با آنان به شدت برخورد کنند و با کور کردن چشم فتنه بساط آنان را برچینند.

  • اینم آقا محسن ، که روزهای اول کاملا موضعش شده بود خلاف حرفهای آقا ، آقا می گفتند وضع اقتصادی ما این بحرانی نیست که شما فکر کنید ، من خبردارم ، دوباره این افاضه می فرمود....حالا  دوباره شده  ولایتی ....خیلی از این جور آدما تعجب می کنم ، بابا شتر سواری دولا دولا نمی شه ....حالا که رای نیاورد ، از اولش هم معلوم بود ، هر بار که یه فرمانده نظامی کاندید می شه همین حدودا رای میاره 


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در خصوص بازشماری صندوقهایی با حضور نماینده محسن رضایی یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است: 
پیرو موافقت شورای محترم نگهبان با بازشماری تعداد ده درصد از کل، صندوق‌های اخذ رای و ابلاغیه ستاد انتخابات کشور به فرمانداریها، بدینوسیله و با توجه به انصراف آقای محسن رضایی از پیگیری شکایت های مطرح شده فقط نتایج تعدادی از صندوقها که قبل از انصراف نامبرده با حضور نماینده ایشان باز شماری گردیده است جهت استحضار مردم شریف ایران اسلامی اعلام می گردد؛ هموطنان عزیز و گرامی استحضار دارند که نماینده نامزد محترم در بازشماری آراء صندوق حضور داشتند و صورتجلسه را امضاء نموده و به اتفاق اعضاء هیات اجرایی و هیات نظارت شهادت داده اند که هیچگونه مغایرتی با نتایج شمارش آرا مشاهده نشده است.

  • حالا ببین چند بار مثل بچه آدم باید ناز یک آدم بالغ رو کشید و باهاش درست صحبت کرد 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس گفت که هیئت رئیسه و روسای کمیته‌های این کمیسیون امروز چهارشنبه با هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی دیدار کردند. 
وی افزود: شب گذشته نیز هیئت رئیسه کمیسیون به همراه روسای کمیته‌ها با محسن رضایی دیدار کردند و قرار است در تداوم این دیدارها و گفتگو‌ها، با مهدی کروبی و هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضاییه نیز دیداری صورت گیرد. 


به گزارش "الف"، دعوت صدا و سیما از آقای موسوی پس از روشن شدن نتیجه انتخابات و اقدام این نامزد انتخابات به فراخوانی هوادارانش در خیابانها صورت پذیرفته است.

آقای موسوی ضمن رد در خواست مصاحبه یا برگزاری مناظره با مسئولان انتخابات در سیما جهت روشن شدن مسایل انتخابات و ادعاهای مطرح شده، از صدا و سیما خواسته وقتی اختصاصی بدون حضور خبرنگاران و کارشناسان بصورت زنده در اختیارش قرار دهند.

با توجه به عملکرد آقای موسوی بعد از روشن شدن نتیجه انتخابات که بدون اعتراض از مسیر قانونی به نتیجه اعلام شده و بدون ارائه هیچ سندی درباره تخلف و تقلب گسترده در انتخابات، هوادارانش را به نافرمانی مدنی و ریختن در خیابانها تحریک کرد و نیز با توجه به سوء استفاده اغتشاشگران و اوباش از تحرکات خیابانی هواداران آقای موسوی، مسئولان صدا و سیما از آقای موسوی خواسته اند به شرکت در مناظره و یا مصاحبه تلویزیونی رضایت دهد و سخنرانی برای هوادارانش را در همان مناظره و مصاحبه برای هوادارانش انجام دهد اما آقای موسوی با این درخواست صدا و سیما مخالفت کرده و بر خواسته خود از سیما اصرار دارد.

از سوی دیگر سه شنبه شب خبر رسید که ستاد انتخاباتی آقای موسوی، آقایان محتشمی پور و موسوی لاری را برای شرکت در مناظره های تلویزیونی با مسئولان وزارت کشور به صدا و سیما معرفی کرده است. مسئولان صدا و سیما در تدارک برگزاری این مناظره ها هستند.




نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

نمیدانم چند سالته. من ۴۷ سالمه. برادرم را منافقین شهید کردند. افتخار سه سال حضور در لشگر عاشورا را دارم. جانبازم. عاشق خمینی. از طبقه مستضعف آمده ام. فرمانده گردان بوده ام. امروز با چشمان خیس وحشی گری های چماقداران را دیدم. آیا این بود انقلاب؟ آیا این بود مردم دوستی؟ که بکشیم و خفه کنیم و بگوئیم پیروز شده ایم. خدا روح حمید باکری را شاد کند که گفت: خدایا شهادت را نصیب مان کن چون روزی خواهد رسید که تاسف خواهیم خورد چرا شهید نشده ایم. میدانم که این نوشته را نمیگذاری مردم بخوانند اما برای خودت نوشتم تا قدری به وجدانت برگردی. و ببینی متاسفانه چگونه فریب ریا و تزویر را بنام دین میخورید.
استغفرالله ربی......

سلام

می دانید حرف زدن در این باب اینقدر هم سخت نیست ، روزهای بودن شما در جبهه برای همه ما افتخار است واقعا دست شما را هم از این باب می بوسیم ،

اما به نظر می رسد این بار را تزویر و ریای عده ای گرفتارتان کرده ، عهد اخوت ما به قول امام ما با هیچ کسی بسته نیست مگر پایبند به اصول اسلام باشد ، هیچ فکر کرده اید امام چرا نمی گوید پشتیبان اسلام ، یا احکام اسلام یا حجاب یا قانون اساسی یا هرچیز دیگری باشید ولی سفارش می کند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد ؟

من این حرف شما را می گذارم تا همه امثال شما هم ببینند که انصافا فکر نکردند....انصاف بدهید امام در حالی این را می گفت که می دانست بعد از خودش دیگر امام خمینی نیست و هرکس با دیگری تفاوتهایی دارد...ولی شما راه شهدا را با راه خانواده شهدا و راه امام را با راه برخی اطرافیانش اشتباه گرفتید ؛

شما راه عایشه و طلحه الخیر و زبیر سیف الاسلام را راه پیامبر خواندید و چشمتان را به روی همه اظهار نظرهای ماملا مخالف دین اسلام بسته اید

وا عجبا از این همه اطمینان به خود که حالا نمی بینید شعار های سکولاریته اصلاحات را

وا عجبا از کسی پیروی می کنید که افتخارش سازنده فیلم سکسی فریاد مورچگان است که در اروپا مسول ستاد اوست !!

وا عجبا از سازگارها و صبا ها که هم خط امام شده اند ...

به راستی برادر من این سالها مطالعه و بررسی هم داشته اید و یا رضایت نفسی از دوران پر افتخار جبهه شما را فرا گرفته است ؟

[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

خدا را شاکرم که توانستم تا مقطع دکتر بخوانم. خدا را شاکرم که در سرزمین کفرُ آنزمان که مورد بی مهری دولت جمهوری اسلامی قرار گرفته و بورس نگرفتمُ شبها با شکم گرسنه بخوابم و به مولایم علی اقتدا کنم. خدا را شکر که در آن شبهای تنهایی به یاد دوستان شهیدم سر به سجده گذاردم و از آنعا گله کردم چرا مر نبردید. خدا را شاکرم در آن دیار غربت تبلیغ دین راستین اسلام و انقلاب را کردم. خدا را شاکرم که هم اکنون در دانشگاههای کشور در هر درسی بسم الله الرحمن الرحیم را میگویم نه از سر ریا و تظاهر که از سر خلوص و ارادت. خدا را شاکرم که در هر کلاس درسم یاد و خاطره شهدای جبهه و جنگ را گرامی میدارم. آخ.... برادر! برادر! این قیل و قال ها را بگذار! من از آن حیث می گریم که چرا باید تو من در دو سو قرار گرفته باشیم. برای خودت و برایم دعا کن. خالصانه از خدا بخواه خدایا ما را به راه راست هدایت کن< حجت ات رابر ما آشکار کن. ارکان نظام ما را حفظ کن! دست کوته فکران و خائنان و منافقان را از سر مملکت ما کوتاه فرما. دوستت دارم. مثل همه کسانی که قلب شان برای اسلام می تپد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد