مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

بسم ا...

بسم ا...

 

اینو برای یکی از دوستان فرستادم چون شنیدم مذهبیه ولی باز....!

اینکه بعضی ها فکر میکنند باید یک نفر سیاه باشه تا بهش رای ندن به نظر من در جامعه ای مثل ما کاملا اشتباهه، این ایمیل توضیحی در باره آقای میرحسین موسوی هست ولی نه برای سیاه کردن اون . چرا؟چون برادر دینی ما ،نخست وزیر دوره ای پر خاطره ا ز کشور ما ست ، و اگر نقدی هست به عملکرد اون است نه به شخص ؛ که قضاوت راجع به افراد فقط خدا می تواند.

 

 

چیزهایی هم هست که باید پذیرفت . اینکه مثلا من به آقای احمدی نژاد رای میدم بهخ خاطر این نیست که هیچ نقطه و اشکالی تو عملکردش نیست ، یعنی این ایمیل در جهت ماست مالی و توجیه بعضی اشتباهات دولت هم نیست . 

 

چیزی که هست ، یک دولتی آمده و کارهایی کرده ، اشکالاتی هم داشته ولی این اشتباهات اتفاقا اصلا چیزهایی نیست که این روزها در مناظره ها و اس ام اس ها می بینیم !!که همه اینها موج تخریبی است که یک شنونده باهوش می فهمد که همه چه طور یک هو باب شد و به راحتی جواب داده می شوند. کلا در هیچ دولتی آمار داده می شد (در این زمینه آماده پاسخ گویی به هرکدام از شبهات هستم ، چون م یدانم سوال هست برای آمار ها یا سایت بانک مرکزی را ببین یا بانک جهانی را ببین که راست م یگوید؟http://www.cbi.ir/simplelist/3484.aspxوWww. worldbank.com )

 

حالا یک چیز میماند پس این همه تبلیغ منفی چیست ؟اینها مگر هر سه مرض دارند پولهایشان را به جای تبلیغ خودشان صرف تخریب احمدی نژاد میکنند؟

 

پاسخ را باید در عقاید ریشه ای اینها بررسی کرد .

تا کنون به این فکر کردی که اینها چرا با هیاهوی بیخودی و ایجاد شبهات این قدر کشور را شلوغ کرده اند که این سوالات را پاسخ ندهند:

 

-         در حالی که همه ادعای شهدا را می کنند ، شهدا را باید در سر چهار راه ها در دستبند بستن پسری برای دوست دخترش یافت ! راه شهدا این است ؟!

-         "مدال مرگ را خمینی بر گردن نوجوانان این کشور انداخت  و ؟آنها را مقابل تانک فرستاد "

این جمله شیرین عبادی است . فردی که تا کنون چند پرونده علیه ایران (کشورش!) در دادگاههای بین المللی برده ، وکیلی که تنها به خاطر مخالفتش با جمهوری اسلامی جایزه صلح نوبل گرفت . خود به گرفتن جایزه بدون حجاب افتخار می کند .

به دنبال الحاق ایران به کنوانسیون رفع تبعیض زنان است که تا کنون چند بار مراجع  ما و مجلس ما به خاطر مغایرت مسلمش با اسلام آنرا رد کرده اند . دست به دست دشمن ما ست . حالا دفاع این آدم از میرحسین به خودش مربوط است و دفاع خانم زهرا رهنورد (با پوشش نسبتا چادر)  از این آدم چیست  که او را از افتخارات ایران می خواند؟!!اینها تناقض با اسلام نیست . این خانم رهنوردی که هست هنوز حرفهای تند و تیزش در باره روحانیت و رهبری  آن هم در سال 58 . اگر خودش فراموش کرده تاریخ فراموش نمی کند.

-         امروز آقای موسوی می گوید من همان میرحسین دهه 60 هستم . میرحسین ما می گفت :"ما و ملبتهای مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه های گروهی دستگاههایی تبلیغی جهان ما و همه مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابر قدرتهای جهان دستور میدهند متهم میکنند"، این کیست پس که امروز می گوید:"ما را به جایی رسانده اند که شناسنامه و گذرنامه ما در طراز کشورهایی مثل سومالی!قرار گرفته است "؟

 

اگر راه اسلام راه بی خطری بود که صدای دشمنان در نمی آمد چرا خدا در قرآن می گوید هیچ پیغمبری نمی آید مگر آنکه مورد تمسخر واقع می شود ؟ وقتی پایت روی دم شیر است صدایش در م یآید حالا که به فضل خدا صدای شیرهای جهان را در آوردیم و جلویشان ایستادیم، این چه حرفهایی است ؟

مثلا می گویند این آمریکای لاتین چرا ؟

همین را من کمی باز کنم :

هیلاری کلینتون گفته بود: ایران چرا به آمریکای لاتین که روزگاری حیاط خلوت آمریکا بود آمده این برای سیاست خارجی ما مشکل ساز است ، ایران چرا با همسایگان منطقه خودش ارتباط نمی گیرد .

آنوقت این آقا هم در نطق هایش دقیقا همین را تکرار م یکند !آقا شما و هیلاری هر دو از یک جا که حقوق نمی گیرید؟! مشابه این موارد بسیاراست .  

اسلامی که با کسی کار زیادی ندارد همان اسلام آمریکایی است . اسلام آمریکایی یعنی نمازت را بخوان روزه ات را بگیر حتی هر از گاهی راهپیمایی هم بکن یک صدقه ای هم به مظلومان بده ولی مزاحمتی برای ظالم نباش

-         ولایت فقیه که همه از آن دم می زنند چیست ؟سیاست های کلی کشور ما را چه کسی باید تعیین کند ؟ اینها که خرشان از پل نگذشته صد بار با ولی فقیه محترمانه  مخالفت می کنند؟

تاحالا چند بار آقا فرمودند سیاست خارجی ما همین گونه خواهد بود ؟ و دوباره اینها از فردا بدون حتی تعویض لغات حرفشان را تکرار کردند و گفتنه اند ما ذلیل ایم !بد بختیم !

 

کلا اینها شده اند همان بلنگوی غربیها ، متاسفانه گویا این چند ساله استحاله ای صورت گرفته است !

 

راستی اینها را می شناسی ؟افرادی مثل :

سعید حجاریان

ابراهیم یزدی

بهزاد نبوی

عباس عبدی

.....

 

 

             ربنا افتح بیننا و بین قومنا بالحق و انت خیر الفاتحین 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد