مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

مهمانی فرزندان روح ا...

ما را به ضیافت خود بپذیرید که شما میزبانید و ما مهمان

ادامه دروغ های نو در سال نو!

توی پست قبلی نه قبل تریش ! یک مطلبی به نقل از منابع صهیونیستی گذاشتم . اینا الان برای فریب افکار عمومی اومدن و یعنی ارتش خودشون ر محکوم می کنند حالا به چی ؟ 

 

 

به ظاهر برای اینکه چرا وارد خانه ها شدید و زباله هاتون رو جمع نکردید!!فدای تو با این همه دلرحمی و صفا! 

 البته افکار عمومی هم به همین راحتی گول می خورند ها!! 

 

این یک ویترین خوب برای ارتش وحشی اسرائیل هست ولی دردرون خودشون هرکاری می کنند تا روحیه سرباز هارو برای هرگونه آدم کشی آماده کنند.  

 

گفتم آدم کشی ؟ نه نسل کشی می دونید خیلی ساده انگاریه اگر کسی فکر کنه اینا با این آدم ها دشمنی دارند . اینها می خواهند به هر وجهی هست نسل را بسوزانند. 

 

چه اینکه الان هم بیشتر روی کشتن زن ها و حتی زنهای حامله کار می کنند و جوانان اسرائیلی را در برهه هایی برای ازدواج با دخترهای جنوب لبنان تشویقمی کردند و به بچه دار شدن 

 

باور نمی کنید نه؟  یادتان به جنگ صرب ها بیاید که مرد ها را می کشتند ولی زنها را چه؟بعد از تجاوز و بچه دار شدن رها می کردند و امرئز نسلی از این بچه ها با پدر های صرب بی نام مانده اند. 

 

 

اینها وقتی بفهمند آیا نسل همان نسل سالم مسلمان خواهد ماند؟؟ 

 

 

بگذریم این تی شرتهایی که الان ارتش اسرائیل برای تقویت روحیه آدم کشی سربازهایش درست کرده را ببینید تا عرائض من را درباره فریب افکار عمومی باور بفرمایید!!  

 

روزنامه هاآرتص، برای اولین بار، تصاویری تکان دهنده از تی شرت های سربازان ارتش اسراییل نشان داد که در آن کشت و کشتار فلسطینی ها به دست نیروهای نظامی اسراییل، مورد تمسخر قرار گرفته است. در یکی از این تصاویر تکان دهنده، زنی باردار به تصویر کشیده شده که از دو طرف در تیرس گلوله قرار گرفته و در پای تصویر، به انگلیسی نوشته شده "یک تیر، دو نشان". در تصویر دیگر، مادری در کنار مدفن کودکش در حال گریستن است و در زیر تصویر به زبان عبری نوشته شده "بهتر است از کاندوم استفاده کنید" که ظاهرأ این جمله به آن معنی است که بهتر بود این بچه اصلأ به دنیا نمی آمد. این تصاویر جنجال برانگیز در حالی منتشر می شود که اسراییل برای دومین بار ظرف چند روز گذشته، بر سر انضباط اخلاقی سربازانش، مورد انتقاد قرار گرفته است.  


این هم تصویر یک زن باردار فلسطینی است با نوشته ی: یک شلیک با دو هدف همان یک تیر و دو نشان خودمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد